Tema: Re: Tranmitter-Receiver veikimo atstumas ?
Autorius: Gadaminas
Data: 2012-10-22 08:48:54
siap tai padarei klaida. Reikejo pirkti ne moduliukus is lemonos, bet
belaidi duru skambuti. Ir pigiau ir rezultatas geras. O problema ko gero
derinime. Arba imtuvas neturi jautrumo arba siustuvas neisvysto reikiamos
galios ar neduoda rezonanso i antena del blogo derinimo.Dar aisku gali
itakoti kitu signalo saltiniu buvimas nedideliu atstumu, bet juk galima
prisijungti skopa ir zvilgteleti i mtuvo analogini signala.

"Kas_Pasake" <lala@lulu.lt> parašė naujienų
pranešime:k61cvo$uio$1@trimpas.omnitel.net...