Tema: Re: Q:Judesio daviklis signai
Autorius: kardanas
Data: 2012-10-17 20:45:25
gyvulys 5kg katinas, karnizais nelaipioja :) man tiesiog aktualu jautrumo
potencikas, 5 padetis tipo 150% jautrumas, vat tas 150% ir kelia vaprosa del
false alarm. Gal uztektu 100% 3cios padeties, bet man tada nepatinka
daviklio "bukumas". Aisku isjungus pet rezima visi bukumai dingsta.
Daviklius kabinsiu ten kur nepapuls nei saule, nei nusimato skersvejai. o
gal isvis paradox centralej uzdet 255ms suveikimo limita??