Tema: Re: ka daryt su televizoriais
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-10-17 04:33:01
Daugiausia litų greičiausiai pasidarytum kineskopus su plastmasėm sukimšes į
konteinerį (bet taip negalima ir yra priežasčių!!!!), o elektroniką į emp
nuvežęs.
Gali dar labiau veikiančius (naudotinus į kokius skelbimus sukraut po
10-30Lt), gal kas paims, jei priedelio prie tokio tv pirkt negaila bus.

EMP telikus pilnais komplektais ima už dyka tik (jei priduotum kineskopus ir
plokštes atskirai irgi kažkas arti nulio turėtu gautis :D)

Atvirai sakant tai ne ką naudingiau nei mano laikomi CRT monitoriai, kurių
laukiu kol kokiem vaikų namam ar kitai labdarai pagaliau prireiks..