Tema: Re: 48 v pb akumuliatoriu kroviklis
Autorius: junerijus
Data: 2012-10-11 09:04:37
na dabar naudojamu akumu 14ah (8 po 7ah ,4 agm kiung long ,kiti ultracell 4
vrla)  anksčiau naudojau tik 7ah tai užtekdavo apie 16km truputi pataupant.
su 8tai ~30km , nors man truputi mažokai . Noretusi kad būt apie 40km+ .
didžiausias minusas su pb akumais tai svoris  dabar dvirtis sveria veik
50kg.

Šiuo metu ikrovimui naudoju 20mkf kondensatrius nuosekliai sujungtus su
diodu tiltu kbl404 ir atjungineju su rele .

nors minetas tiltas turetu laikit 10a ,jau prie tokios sroves kaista kai
velnias