Tema: Re: kalkiu nuosedos
Autorius: KaroliS
Data: 2012-09-30 09:06:38
1. as neteigiau kad kalcis siaubas kazkoks ir nuo jo bus pzdc man ar tau.
2. as nevarineju pieno ar mesos vamzdziais todel kalcio kiekis esantis juose
man neaktualus
3. jei imt vandeni toki koks jis yra dabar neskaitant kad kalkiu nuosedu
pilna visur (maisytuvu pavirsiai,arbatinukas, vamzdziai ir t.t) netgi pati
arbata pasidaro nepatraukli vartojimui kai is arbatinuko I stikline
prisipylus vandens ten plaukioja kietos nuosedos.
4. jei pasinaudot situo principu kur Evaldas parase tai kalcio kiekis
vandenyje turi padideti o ne sumazeti taip? (nes nenuses vamzdziuose ir
arbatinuke) va cia ir buvo klausimas ar to reikia?
5. jei visgi kalcis ir prapuls po filtravimo labai puiku kad reikiama kalci
gausim is pieno ar mesos, mane tai dziugina labiau nei kietos nuosedos
anksciau paminetuose vietuose.

Ar kur nors nusinekejau?

Labai gaila kad nelabai moku skaityt rusiskai todel neiveikiau perskaityt
tiek daug raidziu.gal gali trumpai apie ka ten tiek prirasyta?

Aciu