Tema: Re: Monitoriaus remontas Šiauliuose
Autorius: ViliusJ
Data: 2012-09-29 00:00:04
2012.09.23 22:50, Vilius Jakas rašė:
> Sveiki.
> Be jokių perspėjimų pradėjo nebeveikti samsung 730bf.
> Prieš tai dar atsirasdavo vaizdas, o dabar vaizdo nebėra ir šviesos
> diodas nereguliariai, švelniai mirksi.
>
> Buvau išsiardęs, kondensatoriai išoriškai sveiki, tai nebeilatavau jų lauk.
> Gal kas Šiauliuose galėtų pažiūrėti gedimą ir ar vertą išvis jį
> remontuoti, jeigu remonto kaina bus koks 100lt?

Neatsiradus meistrams, pats pradėjau krapštyti pats. Nusipirkau 6
kondensatorius, nes nesimatė kuris blogas. Su 15w lituokliu prilituoti
lengva, bet išlituoti trūko patirties.
Po vienu  470uF/16V šalia output jungties apačia visa snargliuota ir
juoda buvo.
Dabar veikia, tik neramu, kad pakeičiau dideli, atrodo už diodų tiltelio
iš 450 į 400V tuos pačius 100uF. Ar tai labai blogai?