Tema: Re: reikia mikroschemos meistro VLN
Autorius: Sail
Data: 2012-09-28 11:11:48
Pirmas tavo veiksmas - fotkini gera kokybe plokstes macro vaizda, ir imeti
cia. Tada pagal vaizdeli gausi komentarus.

Nes  kol kas skambi itartinai: jei jau zinai, kad sugedo mikroschema, tai
xuli pats nepakeiti, kad toks gudrus?

O jei mikroschemai nunese smegenis ir skyle korpuse, tai labai tiketina, kad
sudege dar pakeliui nemazai visko.

Trumpai tarus - fotke i studija, ir jei dar parasysi normalia suma, kuria
zadi meistrams moket, tada gausi normaliu komentaru ir gal remonta.

Blin, sita mano litanija reiktu prikabint forumo virsuj, nes galioja visiems
tokiems interesantams.