Tema: Re: naujas radio
Autorius: Levas
Data: 2012-09-18 19:04:19
Man pasileidzia, bet vaizdo nera. Kazkiek tai susije su tuo, kad du
ekranai vienu metu. Bet del winmail antro monitoriaus nezadu atsisakyti

Issprendziau geekiskai- thunderbirde pasidariau local folderi tipo
"dekoduoti.uue", ten permeciau multi-part zinute. O poto uztenka faila
dekoduoti.uue pakisti dekoderiui ar net winrarui ir viskas matosi...

Bye, Levas

P.S. suknistas thunderbirdas. Kodel reikia spausti followup...
paspaudziau reply ir nuejo galbut "Prameliui"... :)

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt