Tema: Re: dyzelgeneratoriaus nuotolinis paleidimas
Autorius: iksas
Data: 2012-09-14 10:45:15
Na as cia irgi jo siuo atveju nestatysiu, statys kiti, o as busiu tik vienas
is 3 varotoju, bet smalsu pasidare kaip tai realizuojama...
Paprastai kiek zinau, jeigu generatorius turi dar papildomai ari komutatoriu
(vienas ivadas i ji is tinklu, kitas is generatoriaus, o isejime vartotojai)
tai tas ari pats rupinasi, kada duot starta i generatoriaus valdymo
grandine - nera itampos iskrato leidziasi pagal savo programa. Bet mano
atveju maitinimas kitaip planuojamas, as nesimaitinsiu per jo ari
komutatoriu , pas mane bus savarankiskas ivadinis ari skydas su dviem
ivadais + generatoriaus ivadas, 3 sekciju (su dviem sekcijiniais).Paprastai
tokioje schemoje generatorius (kai nera ivaduose el.) paleidziamas is mano
ari "uztrumpinant" generatoriaus valdymo skydo tam tikrus kontaktus. Cia jau
kaip minejai kazkaip turi buti isspresta, kad kai as paleidziu generatoriu
kazkas kitas negaletu jo sustabdyti. Siaip ziurint i generatoriau paneles
schema (kaip pvz. cia sdmo nexys) jeigu paleidimo grandineje butu
lygiagreciai dar keli kontaktai, tai kol nors vienas is ju "uztrumpintas"
generatorius turetu dirbti?. Aisku tos tarpines reles reles turbut butu
atskirame skydelyje ar kazkas panasaus..ka manot? :)