Tema: Re: FlexBox DVB-T pultas
Autorius: Lynas
Data: 2012-09-12 16:18:02
šitam  FlexBoxT202HDCX'ui  analogai -"Digiline T0660", "Digo TV" arba „Digiter T-0631ECC“, tik Digiter papildomai turi RF moduliatorių (!).
Nuo Digiter T-0631 pultelis yra 1:1 kaip Flexbox. Nuo kitų analogų, manau, pulteliai irgi turėtų tikti.
Pas latvius yra originalus, bet brangiai, 12 Ls:
http://www.pult.lv/product/343/
"bet kuris universalus" FlexBoxT202HDCX'ui netinka.
Išbandžiau keletą universalių pultelių, tačiau nė viename užprogramuoto tinkamo kodų rinkinio neradau.
Rankiniu būdu pavyko surasti kodų rinkinį, tinkantį tik iš dalies-įjungimas,išjungimas,garsas,programa 1, programa 4...
Reikalingas originalus pultelis ir pultelis su apmokymo funkcija. Asmeniškai panaudojau Thomson ROC2411 (prieš 2 mėn. Topocentre 34,99 Lt).
Sėkmės.

On 2012-09-12 14:06, Yvl wrote:
> Uzsilenke po beveik metu naudojimo FLEXBOX T202 HDCX tiunerio distancinis. garantiniai popieriai kazkur pradinge.
> Yra shansu, kad abelekoki universalu prie jo gausis prikabint?

Aš naudoju dreambox kloną, ant kurio parašyta "Flexbox", tai jei čia
istorija iš tos pačios operos, manau, tiks bet kuris universalus
distancinis su įvestais dreambox kodais. Jei čia kažkokio kito aparato
klonas, tai turėtų suveikt originalo kodai. IMHO.