Tema: Re: Rezervinio maitinimo elektrinis klausimas
Autorius: monaxas
Data: 2012-08-21 19:00:17
Dėkui visiem už patarimus.
Kaip ir apsisprendžiau ko man reikia, bet kilo dar truputis klausimų.

Perjunginėsiu tarp energijos šaltinių reversiniu perjungikliu ABB OT25F3C
http://www.elma-market.ru/shop/automatics-abb/rubilniki_i_tmax/rev_rub/185/

Prieš jį iš lesto pusės dėsiu indikatorių ETI SON-3 (kur ziogas užrodė).

Dabar užsimaniau šiek tiek automatizuoti generatoriaus gesinimą, kai atsiras
įtampa lesto pusėje,
Kaip suprantu galima dėti NC rėlę. Atsiras įtampą, nutrauks grandinę
generatoriaus degime pvz.
Aš pamatęs, kad vėl dingo elektra einu prie generatoriaus ir randu arba
šviečiančius fazių indikatorius (suprask, atsirado lesto elektra) arba
pasibaigusį benzą arba šiaip generatoriaus gedimą, arba kad buvo trumpam
atsiradus įtampa lesto pusėje. Sėkmės atveju perjungiu perjungiklį ant lesto
ir einu gert alaus.
Tai va klausimas, gal prieš šią rėlę padaryt išjungiklį, gi ji vis tiek
kažkiek elektros stiprio per save leis didžiąją dalį laiko?

Dar radau siūlymų vietoj perjungiklio naudoti magnetinius paleidėjus ir per
reles automatizuoti šiek tiek labiau, bet taip iki galo ir nesupratau kaip
ten ką sujungt.
O gal jūs žinote racionalių, veikiančių schemų?

"monaxas"  parašė naujienų news:k03her$8a0$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,
rezerviniam gyv. namo maitinimui noriu pasistatyti benz. generatorių.

Įvadas trifazis, generatorių pirksiu vienfazį. Gal galite užvesti ant prekių
nomenklatūros kokius perjungiklius pirkt.
kaip suprantu reiks dėt kiekvienai fazei atskirus, paskui juos sujungti. O
gal yra kokie gatavi sprendimai?

Dėkui už bet kokius pamąstymus