Tema: Re: akumo krovimas
Autorius: Levas
Data: 2012-08-19 23:05:55
galima, cia svino akumams.

Del Li. As kraunu jas atskirai, poto susidedu i savo prietaisus. Todel probelmu su krovimu nebuna. Siaip, kraunasi jos ir lygiagreciai ir nieko joms neatsitinka jei srove nera didele (nevirsija vienos celes srove). Va jei krauti 10 celiu akuma 10A srove ir staiga 9 celes numirs, tai paskutine gyva gaus 10A ir sprogs. :) Bus gaisriukas. Tas pats jei viena cele pramus (dar nemaciau tokio varianto), tada gretimos celes issprogdins trumpa jungima...

--
Bye, Levas