cia ne dizelis, jau kaip rase purskia visi 4 tuo pat metu, ir pripursktas ten stovi rukas kol atsidaro voztuvas. isoperavus liamda, gai didint kuro riebuma (padidint padavima) rankiniu budu reguliuodamas variklio termo davikli ipurskimui, ar dedamas papildoma varza, bet be padidejusio CO ir sumazejusio ekonomiskumo nieko nepasieksi, kad pakliutu i cilindrus daugiau kuro misinio o ne kuro kaip tu nori, reikia ilgint isiurbimo fazes, jas reguliuoja ne purkstukai, ipurskimas o skirstymo velenelis. -- vyt/ / vw kombi od. variant (Dizelis) vw golf II (Dizelis) "GG" <GG@gg.lt> wrote in message news:k0qght$177$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > persiprasau uz OT, bet panasu, kad cia daugiausia ismanantys renkasi :) > > Taigi mano benzinine opel corsa c ~2000 metu turi purkstukus kur vieno > pralaidumas pagal tech. dokumentacija kiek radau internete (visuose > saltiniuose taip pat) yra ~100cc/min. Kaip ir butu 100ml/min arba > 6litrai/val. > > Kaip suprantu i 4 cilindru varikli vienu metu kura purskia tik i viena > cilindra, t.y. vienu metu visada dirba tik vienas purkstukas. Iseina, kad > max teoriskai galiu naudot 6 litrus kuro per valanda. taip tikrai nera > (pvz vaziuojant 130-140 km/h ribose suvartojimas yra virs 8ltr/100km, o > tai jau virs 10ltr/val.). Ka netaip suprantu? > > O visa tai skaiciuoju, nes galvoju pasidaryt prietaisiuka, kad prailgint > purkstuku pulso ploti kokia ~30% (kad ECU nenusvaigtu) ir vietoj 95 pilt > E85, bet susiduriau su tuo ar tai nebus purkstukam darbo riba ir perkrova > (ar tik nepurks jie sakysim ant uzdaryto voztuvo ar pan) > > Aciu, kad perskaitet ir aciu uz pamastymus bei info :) > > p.s. neplanuoju kazko sutaupyt (abjejoju ar imanoma) ir nesitaikau i > ekologiskuma (nors kiek girdejau ta etanoli augina ir gamina Lietuvoje), > tiesiog sportinis interesas. >