Tema: Re: apie DHT22 ir IR
Autorius: bigT
Data: 2012-08-07 14:22:18
Greiciausiai, kad nusvilo. Dabar jis stoves (visa laika) ant 3.3V. Diodas is
lemonos, kadangi ju www siuo metu neveikia, tai negaliu paziuret koks. Ju
ten yra du, geltonas ir melynas korpusas, tai pas mane melynas.
Paemiau nauja, paziuresiu ar tas gerai veiks. As tik galvojau, kad jei jau
atmega portas atiduoda max 40mA, tai
leidziant impulsus per IR dioda be rezistoriaus nieko jam neatsitiks.
Kaip ir sakiau, seniau diodas stovejo ant 5V per rodos 100ohm, dabar 3.3V
per 68ohm.