Tema: Re: Kaip ivest koda i Audi automagnetola?
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-08-04 14:06:30
Nu tiek giliai (eeprom) man neteko lyst. Neseniai ieškojau tokio mago -
laužyne gal 10 bandžiau, kol radau sveiką ir su teisingu kodu ant jo
užrašytu. Tie kur įsijungė, nei vienas problemų su kombinacija neturėjo.
Jei jau lyst į vidų galvoji ir rankas turi, pradėčiau nuo knopkių kontakto
tikrinimo. Tiesa - neteko bandyt tokio mago atjungto nuo CAN. Man toks magas
kainavo 50Lt (visi kasetnikai po tiek toj svalkėj), tai dar pagalvočiau ar
apsimoka tvarkyt jei ne knopkės.

Apšvietimą tai aš jungčiau nuo kokio nors tranzo viduj, kuris atsidaro, kai
magas įsijungia, px, kokia padėtis mašinos apšvietimo. Tiesa tavo linke
Concertas, ne chorusas. Dar senesnėj mašinoj ar nebus papildomų bėdų su
galinėm kolonkėm - šitie magai duoda tik porą garsiakalbių priekiui, o galui
linijinis - į gamyklinį stiprintuvą.

P.S. konkrečiai su kasete ieškojau, nes biški pasistengus vietoj kasetės į
tą skylė galimą va tokį sumontuot:
http://www.skelbimai.lt/audi-mp3-adapteris-cd-changeris-3069437.html