Tema: Re: zaibas -> reles kontaktai
Autorius: Sail
Data: 2012-07-30 10:33:26
Paklausk mano kolegos. Zaibas kai kale, ismuse visa elektronika, ir pramuse
mikro skylute variniam vandentiekio vamzdy.

Cia daugiabuciam

Smagiai atrode routerio tinklo laidu apsilyde kontaktai. Daug egergijos
visgi.

"azartas" <azartas@gmail.com> wrote in message
O jei atmetant tiesioginį pataikymą? Nes pvz daugiaaukščio bute kažkaip
neteko girdėti, kad kas būtų įšovęs. O privačiuose namuose, ypač kur
laukuose, tai kita kalba.