Tema: Re: Q: muiline
Autorius: svyt
Data: 2012-07-23 11:16:09
fuji issiskiria tuo, kad truputi ''paryskina'' spalvas, gal tai kiek
neprofesonalu, bet man fuji nuotraukos daug graziau ziurisi.
o parametrai teoriskai kazkada pamenu buvo pas panasonika, o nuotraukos
klaikios, nesiziuri nors tu ka, o prikibt kaip ir nera del ko, kiek turejau
fotiku, labiausiai dzigino fuji, todel ir paklausiau kuo jie konkreciai
blogi, ar tai nebus tik tendencingas pardaveju smegenu plovimas, kad
pardavinetu produkta kuris pelnigesnis arba to tiekejo. Fuji yra vienas is
lyderiu pasaulyje, todel abejoju, kad jo produktas bus kazkuom visa galva
prastesnis, o lietuvoj juo prekiauja kitas didmeninkas, ir gana silpnas tad
ir nusipirkt fuji gali tik uzkampiuose ir nespecializuotuose parduotuvese,
ar parduotuvese kur prekiauja visais aparatais (kokia nors maksima,
elektromarkt),jose gali but kaip minejau, pardavejams organizuojami kursai
vieno tiekejo, kur reklamuojama visi vieno tiekejo produkcija, lyginat tose
pozicijose kur savas produktas stipresnis, tas lyginimas gali but
neisreiktas, arba seminaro vadovas yra tendencingai apmokytas.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)