Tema: Re: Ka naudoti sekimui.
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-07-10 23:22:42
On 2012-07-10 21:37:26 +0300, Jan said:

> O kiek laiko nuo batarkes, kas kiek laiko reikia keisti, kaip paklausti google?
>
> Pas giminaiti kelis naujus avylius dingo, tad masto kaip apsaugoti.

Rekomenduoju

http://www.arevita.lt/paradox-apsaugos-sistema/magellan/magellan-moduliai/GS250-Magellan-bevielis-poslinkio-daviklis

Nezinau geresnio varianto tokio daikto kaip avilys apsaugai.  Reaguoja
panesus i sona apie 30cm. yra sabotazo apsauga - neisimsi. Maziukas,
paslepti lengva. Batarkes uzteks daugiau negu metams. O jei centrale
priduosi apsaugai, tai galesi is vis ramiai miegoti.
Audrius K.
P.S. As ji turiu ir naudoju. Patiko, esu uzsakes dar. Tik sandelyje ju
siuo metu nera...