Tema: Re: Automobilio sėdynių šildymas (kB)
Autorius: AMB
Data: 2012-07-04 12:45:05
Tiktu tranzas 
http://www.evita.lt/det-11684-tranzistorius-irf1405-n-fet-55v-169a-330w-0.0053ohm-to-220.html 
esu taises analogiska gedima tik masina buvo Dodge.


"GS" <news@gisnet.lt> wrote in message 
news:jt0ki2$jue$1@trimpas.omnitel.net...
> Nieko nereguliuoja, kiauras per visus galus BUK7518-55 - TrenchMOS 
> transistor Standard level FET. Lemonoj tokio nerandu. Kas čia tiktų?
>
> 2012.07.03 23:41, Gintas rašė:
>> tai gal pirma prijunk prie 12V ir duok apkrova su kokia 20W 12V lempute. 
>> Paziuresi ar reguliuoja, o gal visgi kresle problema? Ar negalejo del 
>> kazkokiu priezasciu ten apkrova padideti? Paskui jau tranza galesi 
>> tikrinti
>>
>> "GS"<news@gisnet.lt>  wrote in message 
>> news:jsvfm0$ok8$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Tas dalykas nusibaigė mano mašinoj. Pasireiškė tuo, kad pradėjo kepinti
>>> po uodega. Reguliatorius mašinos panelėj taip pat įkaito, kad net
>>> pirštus ėmė svilint. Įdomu, kaip realizuotas reguliuojamas šildymas?
>>> Pamėginau išardyti tą reguliatorių. Yra lyg ir potenciometras su
>>> fiksacija 6 padėtyse ir gana sudėtinga schema su pora mikroschemų ir
>>> vienu galingu tranzistoriumi, kuris šiuo atveju stipriai kaista. Kadangi
>>> radiatorius mažas (visa schema telpa į jungiklio korpusą panelėje), tai
>>> įsivaizduoju, kad tas tranzistorius galėtų dirbti nebent rakto režime. O
>>> kaitinimo stiprumas galėtų būti keičiamas nebent impulso trukme. Ar
>>> teisinga mano prielaida? Ketinu paremontuoti šitą šiaip jau neardomą 
>>> mazgą.
>> >
>