Tema: Re: Kaip geriau DVB-T imtuva sukergt su TV?
Autorius: Tomas J.
Data: 2012-06-13 09:13:59
Kazkodel man atrodo kad paprasciausias variantas is vis to DVB-T
neisjungineti, prisuks pora litu daugiau i menesi ir tiek. Arba
http://www.skytech.lt/915000150-logitech-harmony-200-p-93345.html
Duomenu bazeje DVBT ko gero nebus, taciau apmokinsi ji nuo originalaus
pulto. Yra vienas mygtukas kuriam priskiri irenginius ON/OFF. Taip vienu
paspaudimu visus ijungi/isjungi. Naudoju Harmony 300, kazkada bms'e cia po
60Lt. pardavinejo juos.