Tema: Re: saules energijos inverteriai
Autorius: Evaldas
Data: 2012-06-12 08:59:31
O, sventas naivume !
Zmogau tu ne nuo itampos kritimu pradek, tu pasidomek SALYGOMIS pagal kurias
gausi leidima prisijungti prie LESTO tinklo, tada itampos kritimai
kabeliuose atrodys tokia nykstamai nereiksminga problemyte.
Piaro jis prisikaite blin :) cia ir yra beda, kad tame piare yra tik 0,001%
tiesos o visa kita - makaronai ant ausu.