Tema: Re: Dyyydelis TV
Autorius: Shadowed
Data: 2012-05-24 16:36:55
paziurek tu man Sauliau didesni, ta kur signalizacija imete linka, 152".
Turetu tilpt. Butinai su kaina. Tuo paciu dar paziurek apie 100" koki
modeliuka su kaina. Bandysim tartis su xebra ka daryt :)

"Saulius74901"  parašė naujienų news:jpkgfi$mt8$1@trimpas.omnitel.net...

Galim paziuret 65 coliu Panasonic'a ar Sharp'a
Ka tik atvezem viena 65 plazma i VLN, tik atsiliepimu dar neturiu. 65VT30
jau 10kLt vertes daiktas.
Su tais 152" sunkoka gali but, bet galim pabandyt praskanuot tiekejus.