Tema: Re: LCD ekraniukas
Autorius: Levas
Data: 2012-05-23 17:55:14
nu tai kad nezinom ka prie ko jungi ir ka nori gauti.

Siaip, toki shudina "nestandartini" LCD gal net ir tureciau, bet tingiu ieskoti. Nes yra STANDARTINIAI LCD ekraniukai kuriuos visi moka pajungti ir yra DOLBANI ekraniukai kuriuos neverte analizuoti kaip jie veikia.

Nagrineti tavo turimo LCD ekraniuko tipa pagal kazkokius skaicius irgi nekyla ranka. Bent jau kontrolerius nurasytum.

Jei tas tavo TI Fkazkas yra kazkoks kontroleris kur tu JAM PATS rasysi softa, tai jami STANDARTINI LCD ekraniuka ir nesiparini. HD447?? ar koks ten populiariausias.

--
Bye, Levas