Tema: Re: Gal kas susidūrėt?
Autorius: Levas
Data: 2012-05-16 23:22:14
jei kitur irgi viskas tvarkinga. Is esmes, nuotekio relei pofig, ar tai faze ar tai nulis. Tai, kaip as sakau, buhalteris, kuris apskaiciuoja iplaukas ir islaidas. Jei balansas nesueina, iskarto iskerta srove.
Todel, jei nulis uz reles isizemino, ir pries rele ikalta didele apkrova, kuri pakelia nulio potenciala, srove teka nuliniu laidu iki isizeminimo. O faze niekas neteka. Rele ismusa. Va tokios ir bedos.

--
Bye, Levas