Tema: Re: Elektrikams
Autorius: Evaldas
Data: 2012-05-13 18:17:49
Ipulsines (tikslesnis angliskas pavadinimas latching relay) ant DIN begelio
montuojamos reles buna tik 220V valdymo įtampos
(bent jau nemaciau kitokiu) jos valdosi impulsais 1 imp. ijungta, sek. imp.
isjungta. Tau netinka.
Kontaktorius naudoja srove visa laika kol ijungtas. Tiksliau cia net
nereikia kontaktoriaus, galima rele (yra montuojamu ant DIN begio)
Na ir nereikia pamirsti solid state relay