Tema: Re: Canon S50 maitinimo blokas
Autorius: bleketas @ work
Data: 2012-04-24 09:51:31
biski jau is krasto iseinama ir vaidinama kostmines technologijas. Imi
lm7808 is savo 12 ar kiek ten voltu turesi 8, uzsimeti radiatoriuka kad
nekaistu, issidrozi is medzio batarkes formos kalade, pasitelkes fantazija
pasidarai kontaktus batarkes ir I trasa, jeigu fotikas netycia turi dc in
tai dar paprasciau.