Tema: Re: akiniai lituojant :)
Autorius: Levas
Data: 2012-05-11 18:51:10
o prie ko cia dioptrijos? As kalbu apie apsvietima. Per tamsu - nesimato, per sviesu - akys pavargsta, per daug kontrasto- akys pavargsta ir nesimato seselyje nieko.

O del padidinimo- tai man kazkaip nepatiko dirbti su padidinimo stiklu. Vis "pabegi" is fokuso zonos. Gal geriau butu tvirtinami ant kaktos. Nors kol kas matau be optikos, tik kontroliuoju ypac mazas detales su x24 didinimu. Su didesniu jau per mazai "zonos" matosi. O x2 kaip ir nekuo nesiskiria.

--
Bye, Levas