Tema: Re: kinieciu pcb gamintoju
Autorius: Levas
Data: 2012-04-18 23:19:06
va iliustracija:

http://www.vabolis.lt/stuff/20120417f.jpg

Po D1 yra testinis takelis, ploniausio leistino plocio ir kaireje ploniausia skyle. Toliau didejimas pagal standarta (kiek speju).
Matosi, kad sioje ploksteje skyle biski zemyn ir i kaire (mazojoje), antrojoje-trecioje tik zemyn, ketvirtoje vel zemyn ir i kaire.

Tai gerai matosi ir prie LED1 ir LED3 uzraso- ten skyles ant ribos takelio..

Taciau cia blogiausias variantas. Kitose PCB viskas pataikyta.

Beja, skyles vaikscioja ir biski del gerberio skripto tikriausiai, nes po mikroschema, kur 5 via. Tai pas eagle jos kaip ir lygiai stovi:
http://www.vabolis.lt/stuff/20120417d.gif

--
Bye, Levas