Tema: Re: senas �vino akumuliatorius
Autorius: telekomas
Data: 2012-04-18 08:29:34
daznai tenka susidurti su mirusiais akumais, todel turiu gudru pakroveja
http://www.ctek.nu/int/en/chargers/MXS%205.0
kuris pradzioje paleidzia spec rezima desulfatavimui (15,8 v pulsai) ir
dar papildomai turi krovimo rezima smarkiai iskrautiem akumam 15,8 v
itampa. kaip jau kazkas minejo sitas akumas greiciausia pasikraus ir bus
tinkamas vasarai. beja, sito neaptrnaujamo (AGM) akumo nekrauciau
didelem srovem bei itampom, nes jis neturi iprastu skyliu elektrolito
uzpylimui, per kuria iseina dujos, issiskiriancios nuo intensyvaus
krovimo (kai sako, kad akumas "verda"). sitas turi spec voztuveli tam
reikalui, bet jei ims virti, tas voztuvelis gali nesusitvarkyti su
padidejusiu slegiu. savo akim esu mates SUSITRAUKUSI akumuliatoriu -
greiciausiai vire, paskui uzsikirto voztuvas ir viduje pasidare vakumas :)