Tema: Re: Magnet babinos metalas
Autorius: Shadowed
Data: 2012-04-10 21:58:08
53 mm x 80 mm ir gylis 40 mm. Kaip tai neradau emailo. nu jei rasi tai gal
pagaliau paimsiu ta mikrobanges trafa is tavo bagazines.... ;)

"Levas"  parašė naujienų news:jm1scb$8fs$1@trimpas.omnitel.net...

jei nerasi, ir busi geras, ir as busiu geras, galesiu paieskoti. Tik labai
jau marudnas darbas. Parasyk i emaila minimalius "zagatovkes" ismatavimus ir
kokio storio reik.

--
Bye, Levas