Tema: Re: Radijo stotys Lion-B
Autorius: 123
Data: 2012-03-23 20:47:22
Tikrai ne.
As radio rysiu elektronikas konstruktorius, is to valgau duona jau virs
30metu.
Galiniu siustuviniu tranzu turiu sukaupes daugiau negu mano gyvenimui reiks.
Veziausi su savo Moskvic dar is Leningrado tais tarybiniais laikais.
I Lion korpusa montuoju normalia racija su dazniu sintezatoriumi kur
sukiojasi diapozonas placiose ribose.
Todel domina tik galine siustuvine plokste ir imtuvines plokstes konturai.
Man atkrinta dalis mechaninio darbo, nes tu ploksciu mazgai lieka tik
perderinti ir pritaikyti man reikiamiems dazniams.
Taip, kad cia ne metalo biznis, o mano duona.
O metalini korpusa galiu arba pats pasidaryt arba pritaikyt kazka jau esamo,
tik aisku perdazius, atrestauravus, atfrezavus, perdarius reikiamas
ekranavimo pertvaras, uzraselius priekineje paneleje sudejus ir t.t.  zodziu
mano isradingumo dizaino srityje reikalai...
Tai sakyk kiek vnt turi ir po kiek nori, galiu ir tuscias dezes nupirkt,
vidurius gali issilupt...