Tema: Re: Klausimas energetikams
Autorius: Arj
Data: 2012-03-23 13:47:38
saip galima elgtis kaip elektros tinklai daro su pvz sodu bendrijom.
nori sodu bendrija elektros tinklus perduotis elektrikams, tie - jokiu problemu, mes paimsim, bet
tik tvarkingus*.

* t.y. su transfarmatorine kurioj galios pilnai uztenka esamiems ir busimiems vartotojams, apskaitos
spintom lauke prie keliu/stulpu, kabeliais kuriu storiai pagal visus EU reikalavimus (o ne SSSR
laiku),  su visais planais ir servitutais. Pokario laiku laidai soduose ant mediniu stulpu netinka,
bet mes jums padesim - galim viska modernizuoti, uz jusu $. Oi, suma keliais nuliais per didele - nu
cia mes jau nieko nepadarysim, tokie reikalavimai...

"Altruistas"  parašė naujienų news:jkhkcs$itv$1@trimpas.omnitel.net...

Spejot visiskai teisingai :) Ir labai gerai kad svertu nera - man bus
zymiai paprasciau sneketi su tokiu ideju autorium :) Dekui