Tema: Re: ar imanoma ledu mirkseti 2MHz dazniu?
Autorius: GS
Data: 2012-03-21 15:42:36
Na man tai įdomus kitas momentas - kaip tas LED'o mirgejimas santykiaus
su kameros shutter'iu? Kamera irgi turi savo kadru dažnį (fps). Nežinau,
koks čia fizikinis reiškinys bus stebimas, bet gal yra prasme šviesti
pastovia šviesa, o žaisti tik su kameros shutteriu. Jei procesai greiti,
būtų prasmė įrašyti dideliu kadrų skaičiumi ir po to pragroti rezultatą
kelis kartus lėčiau. Na čia tik pasvarstymai, nežinant problemos esmės.