Tema: Re: varines arba aliumines synos
Autorius: John
Data: 2012-03-13 23:55:29
Levai, ne3.14zdavok puikiai supranti apie ka  eina  kalba.
Gal "synele" reiktu vadinti?  Kosminiu galiu nereik  -    pagrindiniai
elektrodai bus  " dvoike "  ir 3.2 mm.

Na pasiulymu nebuvo, tai ish bedos bus gerai ir KNS.Levai ka gali pasiulti -
brukstlk i privata - meilas beveik tikras, nutrink kas nereikia.
Na pvz  4* 16mm  synele

Trafo galingumas  pagal  plota  2 kilowatai.  Tai manau
pakankamai.megejiskiems  darbams.

O gal tiem slunkiam EMP  uzklausti ?  Bet vargu.ar ymanoma rasti slykstesne
kontora uzh EMP. Realiai buvau susidures su Vilniaus EMP pries pora metu -
tai nu i nx....  Kaire nezhino ka daro desine, ofise bardakas. Bet vargu ar
kas pasikeite nuo to laiko.