Tema: Re: Tekinimo darbai
Autorius: Fred
Data: 2012-03-08 17:05:40
    Sateleko modelio mintinai nepamenu. Kad veikiantys dorai visi, tai veikiantys, pas mane jau 5-ju per 5 metus sugedo, ir visi del tos pacios problemos - sriegio nusitrynimas. Paskutiniam sugedusiam buvo vos keli menesiai.
    Ant antgaliuku tikrai taupom, imam, kaip ir daugumas, is eBay kinietiskus po 20 litu, nes moket uz ta antgaliuka 200-300 litu yra visiska nesamone. Velgi, kolegos, naudojantys kinietiskus galiukus, tokiu dalyku nepastebejo.
    Naudoju aparata tikrai daug, ir galiukai sukiojasi labai daug. Visgi buciau linkes pamegint patekint.