Tema: Re: bedos su fotorezistu
Autorius: Tomas D.2
Data: 2012-02-03 13:11:07
O tai jau ant tiek daug platu darai, kad net plevele po 2 kartus naudoji? :)
As tai ziuredavau kad bele nesusibraizytu, o tai takeliai nutruke gaudavos
kai darai po 0.2mm, tai jei kelis kartus ta plevele naudot, tai neaisku
isvis kas ten gautusi.

Btw, 5x5cm 10 ploksciu kainuoja berods 37Lt is seeedstudio.com. Ar verta
paciam darytis N vienetu?