Tema: Ats.: Vaizdo iskraipymi per HDMI?
Autorius: siGis
Data: 2012-01-31 13:11:17
Iprastas tai VGA. Vaizdo ploksteje yra DVI-I -> perejimas i VGA -> ir
VGA telike. Taip pajungus rodo gerai tik kad standartinis prie PC
buves laidas per trumpas, o kazkada pirktas ilgesnis iskreipia vaizda.
Atsiranda rausvas dvejinimasis. Noreciau prisijungti su HDMI. Yra
kruva lizdu telike, o ir garsas kartu nueitu. Bet vienas bandytas gal
pasitaike ne pakankamai protingas kad sugebetu perduoti be trukdziu :)

"Jonas Jonaitis"  parašė naujienų

"siGis" <s@s.s> wrote in message
> Tai ka gi man daryti? Visa aparatura (PC ir TV) nauja 2011m. Del to
> lyg ir neturetu buti tokiu nesamoniu. HDMI ne kokia dar zalia
> naujove.
> Tiesa jungiama per DVI-I->HDMI adapteri buvusi komplekte su VGA.
>
> Galeciau jungti  ir iprastu kabeliu, bet buvau susidures kad jie
> irgi kraipo vaizda.

Iprastu tai cia kokiu? VGA? SCART? DVI-D?

Siaip itariu, kad problema pas tave yra ne kabelis, o telikas arba
video.
HDMI kabelis nera tiek protingas, kad sugebetu iskraipyti skaitmenini
signala taip, kad ekrane atsirastu kokie artifaktai.