Tema: Re: Automobilio ABS gedimas
Autorius: Levas
Data: 2012-01-25 10:15:12
teoriskai holas gali buti ir su 2 laidais. Neatsimenu, mano golfo holo laidu kieki, bet kazkaip labai jautesi ant jo tas "skaitmeniskumas"- signalo lygiai buvo lengvai uzciuopiami.
Reikia susirasti automobilio service manuala- ten viskas graziai, su paveiksliukais parodyta kaip tikrinti. Kad net ir kvailys is autorizuoto serviso moketu patikrinti :)

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt