Tema: Re: ultragarsinis spinduolis- mechaninis klausimas
Autorius: Levas
Data: 2012-01-22 13:13:46
Nu yra originali voneles komplektacija su visais tinkliukais. Deja, ilgalaikio eksperimento su vario plovimu negaliu atlikti del paprastos priezasties, esamas generatorius uzkaista iki ~100 per dvi-trys minutes. Matyt nepaskaiciuotas jis tokiems reikalams. Tuo tarpu pats pjezo lieka visiskai saltas. Reikia perkonstruoti esama generatoriu, arba bent jau organizuoti normalu ausinima.

Buvo tokia moneta siuolaikine daugiasluoksne pazaliavusi, tai bent jau zalesiai nukrito per minute. Taciau pajuodusiu rusisku variniu kapeiku nenuplove.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt