Tema: Re: gero garso
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-21 18:24:04
On 01/21/2012 06:11 PM, Dainiushas wrote:

> Vat tas mano turėtas Cambridge Audio - nu charakteristiko geros ir
> padarytas kaip ir padoriai. O garsas "kaip per paklodę" nors tu ką....

o vat cia dar didelis klausimas ar kaltas stiprintuvas. buna tokiu
'stebuklingu' koloneliu su 'ispudingom' impedanso ir fazes ch-kom, kad
stiprintuva specialiai joms dizainint reikia arba netycia pataikyt ant
tokio, kuris gros pakenciamai. kadangi didziuma dauguma atveju
siuolaikines koloneles yra 'apzvalgos boksteliai' su daug juostu, daug
blynu ir daug filtru ir ar uz 'gera kaina', tai nesistebiu...
dar viens dalykas - ar tikrai signalo kelyje tarp grotuvo ir koloneliu
tebuvo tik galios stiprintuvas be jokiu ekvalaizeriu ir kito chlamo,
kurio prikistos siuolaikines skardines garsiais brandais ? :)
ar buvo zinomas stiprintuvo iejimo/grotuvo isejimo impedansas, ar jie
buvo suderinti? ar teisingai buvo pajungti tarpblokiniai laidai? nes
useriai daznai jungineja atskiras sistemos dalis tarpusavyje visiskai
neturedami supratimo ka daro ir kodel. galvoja kad kistukai tinka, tai
galima bet ka, prie bet ko jungt. o poto daug kas stebisi, kad vienam
tas pats groja gerai, o kitam - blogai.