Tema: Re: Zilitonas
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-01-12 22:09:30
Čia man taip sako sutraumuoti buve vaikai, mat kai jie pliekdavo zilitonu,
prie tėliko su medine dėže ir nežinojo kam pas mane tiek daug mygtukų kurie
žaidimuose nieko nedaro :)
Aš turėjau namie, 286 su nepamenu kiek ramo, bet dar ne simais, o dipais
kišosi (dar dabar šitą turiu) ir vėliau 486 su 8Mb ramo, vėliau dar iki 16
praplėsta buvo..
Ir lygišiol pamenu įvykį, kai sutikau kitą kuris mane suprato, kai
nuvažiavom su tėvais pas pažystamus kaune, ir ten naujai sutiktas
bendraamžis sako, einam kompu pažaist, man pirma mintis "vėl tas su
gieltonom kasėtėm", o vat pasiekus reikiamą kambarį matau - stovi PC su
dviem flopikais - 5,25 ir 3,5..
O telikas naudojamas buvo multikams žiūrėt, o ne kompu žaist..