Tema: Re: AA ni-mh 2900mah Pakroviau!
Autorius: dpi
Data: 2012-01-05 20:34:22
Man neaisku ar tu cia bandai kazka irodyti (palyginimais su liciu, nuoroda i
dokumenta) ar cia tavo tokia klausinejimo maniera?
Viena akivaizdu, kad pats sunkiai gaudaisi kas vyksta.
Toje dokumentacijoje aiskiai nurodyta standard charge 290mA 15hrs, reiskia
reikia sukishti 4350mah, kad akumas butu max ikrautas. Tu krovei 10h ir po
to sustabdei (nes nurodei limita 2900mah). Krovimo metu, tas papildomas
kiekis yra salutines sanaudos - iseina i ora, silumos pavidalu.