Tema: Re: skalbenkes gedimas
Autorius: Sail
Data: 2012-01-04 08:55:39
Ta skalbenke ne taip jau sudetingai ardosi, tik pradziai baisiai atrodo.
Tiesa neardziau ivariu modeliu tik viena. Bet ardydavau taip daznai, kad
uztekdavo 5 min nurinkti viska iki priejimo bet kur.
Ten guma ant korpuso yra apspausta su viela, o pati viela sukabinta
spyruokle. Uzkisi atsuktuva, patempi spyruokle ir nuimi viela. Paskiau
pirstais lengvai ta guma nusiiima nuo aplinkui.