Tema: Re: UPS'o pritaikymo metodai.
Autorius: svyt
Data: 2011-12-31 09:28:43
o man keitiklis 12V- 220 pigu prozektoriu nekrauna, tikriau krauna, bet anas
zyzia garsiai (namie gryzus viskas ok) po keliu tokiu krovimo proceduru
(nekreipiau demesio i perspejimus, prozikas uz 8 litus labai gailescio
nekele) nustojo isvis burgzti ir krautis. tiesa, jame pasirodo buvo dvi
skylutes kur tiesioginis isejimas nuo akumo, pajungiau kazkoki sena mobilkos
pakroveja ir tas prozikas dar metus kitus atitarnavo, bet keitikliu (ansciau
tam tikslui naudojau upsa) nebepasitikiu jei technika sudetinga, t.y ne
lempute- radiatorius ir naudoja neperdaryta 220V. ai, tiesa, 600 W keitiklis
200W graztelio nesuko, iskart suveikdavo apsauga.

--
vyt/ /