Tema: Re: "Atominis" laikrodis
Autorius: Sashas
Data: 2011-12-23 19:03:54
Pas mus darbe pilna tokiu "atominiu". Kai reikia persukti vasaros/ziemos
laika, prasideda masine psichoze. Lauke laksto daug zmoniu su laikrodziais
po pazastim. Pikciausia, kad rankinio nustatymo isvis nera, taigi temos
autoriui nors siek tiek pasiseke. jei is Hansu salies signalas neateina,
gali rankiniu budu nustatyti.