Tema: Re: ultragarsine vonele
Autorius: krx
Data: 2009-05-13 17:02:17
> Tai gi mechanika: deformacijos, trintis...
> Pasireiškia tuo, kad mažėja virpesių amplitudė , o tai savo ruožtu lemia
> mažėjantį ir sunykstantį kavitacijos efektą...
> Netaisoma (tik keitimas).

Ta prasme keičiamas pats transduceris + vonelė virš jo?

> Ir svarbiausia, kad būtent transducer'is yra key technology -- kas
> industrijoje, rinkoje, ultragarsines technologijas vysto jau pusę amžiaus,
> o kas rytuose klepoja žaisliukus ir daikčiukus, gal tik dešimtmetį...

Na kaip čia pasakius. Juk tie, kas gamina pusę amžiaus, turbūt savo know-how
perkėlė pas kinus, nes ten elementariai savo laiku darbo jėga buvo
atitinkamai pigesnė. Aišku kinai klonuoja. Vieni klonai geresni, kiti
prastesni.

> O čia kaip pažiūrėsi. Jei foolproof nėra, tai net ir manual'u
> vadovaujantis gali nepasisekti (ir neretai nepasiseka).

Bet tai ką galima padaryt? Padaryt kažkokią super-duper detekciją, ar kas
nors ant dugno neguli?
Jei įdėsi daiktą kreivai, arba tokį, kuris pralįs pro groteles, tai pats
kaltas.

> Čia apie kainą? Tokių (Ney/Neytech) apynaujų kaina ebay'uje, mačiau,
> kažkas iki ~200$.
> Žiū, pvz:
> http://business.shop.ebay.com/items/Cleaning-Equipment__W0QQ_nkwZultrasonicQ20cleanerQQ_armrsZ1QQ_fromZQQ_mdoZBusinessQ2dIndustrialQQ_pcatsZ26231Q2c11815Q2c12576QQ_sacatZ48723

Tu apie kurį variantą? Man duoda 89 rezultatus, tarp jų ir muilines ir
metalinius.

> Iš šių, tai tikrai vertos dėmesio (čia tiek, kiek aš tuose brand'uose
> gaudausi)  Branson, L&R, Mettler.  Branson'ai, „mersedesai“ po 100-200$,
> tai ar verta į tas plastmasines muilines dairytis...?
> Tik, žinia, US...

Tai vat - 110/120 VAC, 60 Hz.

> Tą (naudojimo) istoriją pasakojau patikinimui, kad ir heavy duty
> naudojimas (neretai ir nesilaikant taisyklių) kokybiško daikto taip
> greitai ir paprastai nesugadina. Pirkti naudotą kokybišką (visiškai
> nesudrožtą) tikrai saugu.

O aš suabejočiau. Juk testo, kad ir su ta aliuminio folga, tai niekas ten
nerodo...
Priedo - jei perki daiktą, kuris rimtas, life-time, tai kokia prasmė jį
pardavinėti?

> Tai tie 2% kur jau akivaizdžiai failed. O kiek dar procentų sumeta ten
> savo daiktus ir įsivaizduoja, kad ta čirpianti vonelė juos skalbia...? ;-)

Tai palauk, tu apie kuriuos userius? Top-shop lygio? Nes aš tai dar
suprantu, kada idedi kokį mazgą ar įrankį, apaugusį kokiais vafliais, ir jis
arba tampa švarus per kelias minutes arba ne.

> Tikrai ne. Kam (tau) apskritai tada ultragarsinė vonelė, jei joje nevyksta
> kavitacija (ar ji labai nežymi)? Juk būtent dėl to toks daiktas ir yra
> perkamas.
> Minėti testai (plonos metalinės folijos perforavimas) gana vaizdžiai ir
> patikimai parodo ar vonelė tinkama valymui, ar tik iliuzijoms apie
> valymą...

Ta prasme tu nori pasakyt, kad vonelė plastikiniu korpusu ir naudota to
darbo neatliks, o metalinė, "brandinė" atliks? Aš manau, kad bus blogai, jei
pirmą vonelę naudosi tarkime po 6-16 val./parą non-stop, vietoje to, kad ją
užkurtum po keliolika minučių kas savaitę. Tikiu, kad pirmosios resursas bus
tarkime 200 darbo valandų, antrosios -> na tarkime 4000 val. Bet jei kainų
santykis atitinkamas, tai skaitau, geras bargain'as.

> Manau, kad čia neesmė (reikėtų palyginti, pasižiūrėti).

Na gal. Turiu kontaktinių lešių vonelę, dažnis 150 kHz.

> Tai jau minėti brand'ai (anksčiau pateikta nuoroda su jų pavardinimu).
> Na ir anksčiau pateikta bendro pobūdžio rekomendacija:  plieninė talpa,
> stačiakampių formų, kuo paprastesnė, tuo labiau tikėtina, kad skirta
> profesionaliam naudojimui.
> Dairaisi ten kur ketini pirkti, renkiesi ir būtinai pasidomi gamintoju, jo
> industrija, specializacija, patirtimi -- jei tai „we sell ultrasonic
> cleaners“, ar google'as pagal tokį brand'ą įtartinai rytietiškas, tai...

Sunkus atvejis pagal biudžetą bus... :\

> Dar vienas pasiūlymas: jei naudoti prisireiks tik epizodiškai, tai ar ne
> pigiau būtų epizodiškai „išsiskalbti“ pas tuos, kurie turi tą vonelę
> (odontologai, medikai, kt.)?

Vienas giminaitis per toli, nepatogu, kitas negali dėl higienos/sterilumo
išlaikymo.