Tema: Re: paskolos keitimas Lt>Eur
Autorius: flegmatoid
Data: 2009-11-05 16:25:12
identiskas situacija +1% marzai - irgi liepos men.fiksuoti >6men. neleido.

turek omenyje, kad net jei vadybininke tau ragus stato - gali rasyti prasyma
persvarstyti marza su tavo siuloma, bet reikes argumentuoti, kad pvz kitas
bankas duoda maziau.

as asmeniskai taip sugebejau kelis mano manymu nepagristus sutarties punktus
ismesti/susvelninti, nors vadybininke putojosi, ir sake prarasti vilti.