Tema: Re: Bedarbystes mazinimas
Autorius: RaR
Data: 2009-09-03 13:24:51
Tai tame ir esmė, kad tas babkes ne padovanoja, o jas reikia "įsisavinti".
Ir dar yra biurokratai, kurie kuria tas įsisavinimo taisykles, o
organizacijos, firmos ar asmenys turi sukurti įsisavinimo projektus, kurie
atitinka tas taisykles - tik tokie projektai finansuojami. Po to dar
auditoriai tikrina, ar įsisavinimas vyksta (vyko) tiksliai pagal
įsissavinimo projektą ir ar pats projektas tiksliai atitinka įsisavinimo
taisykles.