Tema: Re: Krize Vilnietiskai / Lietuviskai
Autorius: A&G
Data: 2009-08-11 15:54:43
kam tokias isvadas iskart daryt, kazkas pamete kepala duonos ir dar 2 val nakties, gal is kokio gruzoviko iskrito, nu aisku toms mergoms ne duona galvoj, bet tai atsirastu ir be taves kas pakels ir suvalgys pasigardziuodamas :) kai tuo tarpu ko gero savo paukstukams susersi kai anksti ryte galejo koks valkatele pasiiimt ir valgyt visa savaite