Tema: Re: akcijos, obligacijos
Autorius: AudriusBink
Data: 2009-08-04 22:17:24
Jus teisus ir neteisus. Jusu ka tik pamineta teorija yra perskaityta (o kad
padeti-patarti manau ir jums sunku neturetu buti, jei sunku tai nx cia tada
rasot? )
Domina is praktines puses.
1. Kodel nepirkti Vilniaus duonos(grynai is smalsumo)
2. Tarkim nusiperku 10 Anyksciu vyno akciju uz x kaina(neisivaizduoju kiek
gali kainuoti). Kokiu dividendu metu gale galeciau tiketis? kaip jie
apskaiciuojami?

Aciu is anksto tiems kurie nori padeti-patarti.